Cititorul nostru Victor Popescu e dezamăgit de două firme mari care se bat cu pumnul în piept toată ziua prin reclamele lor. Iată ce ne scrie timișoreanul: ,,Altex și Media Galaxy, firmele surori de electronice, inundă televiziunile și radiourile cu al lor slogan <<De două ori diferența! >>. Bună reclamă, chiar dacă în momentul în care le spui că mașina de spălat cutare, sau laptopul cutare se găsește în locul cutare cu prețul de atât, mai jos cu o sută sau două decât produsul similar de la ei, nu vei primi niciodată diferența. Pentru că <<e băieții șmecheri>>, adică, zic ei, prețul lor a fost la ofertă specială, acum o săptămână sau două și deci, e valabilă reclama. O fi valabilă, dar călătoria în timp în trecut sau în viitor încă nu funcționează, nici în România și nici în altă parte.”
,,Asta-i o situație. Dar altă situație este când nu găsești nici la Altex, nici la Media Galaxy, o imprimantă color, format A4. În cazul ăsta propunem să dea de câteva ori diferența. Oricum mai mult decât formula de calcul: x4+x3-x2=1×2/2, în care x=diferența Altex.”’
,,Nu cea de două ori, ci cea de n ori!”.