Cu o vreme perfectă de primăvară şi o mulţime impresionantă de aproape 100.000 de spectatori în weekend, scena era pregătită pentru o cursă FIA WEC palpitantă. Fiecare dintre cele două maşini BMW M Hybrid V8 a fost pilotată de un echipaj de doi piloți în loc de trioul obişnuit. Kevin Magnussen (Danemarca) şi Raffaele Marciello (Elveţia) au pilotat maşina #15, în timp ce René Rast (Germania) şi Robin Frijns (Ţările de Jos) şi-au împărţit sarcinile de pilotaj în maşina #20. Coechipierii lor, Dries Vanthoor (Belgia) şi Sheldon van der Linde (Africa de Sud), au concurat în acest weekend cu BMW M Hybrid V8 în seria nord-americană IMSA WeatherTech SportsCar Championship la Laguna Seca (SUA).
La start, Magnussen a sprintat de pe locul al 11-lea pe grilă până în top cinci cu maşina #15, înainte de a-i ceda locul lui Marciello. În cursa plină de evenimente care a urmat, cu mai multe perioade de safety car, maşina a fost retrogradată de două penalizări drive-through. Iniţial, Rast a ieşit din Top 10 cu maşina #20, dar el şi Frijns au făcut progrese constante datorită unei performanţe solide şi unei strategii bune. În cele din urmă, Frijns a împins maşina BMW M Hybrid V8 în cursa pentru podium cu manevre îndrăzneţe. Dar, cu o jumătate de oră înainte de final, a trebuit să se întoarcă la boxe din cauza unor probleme la frâne, iar echipa a decis să nu retrimită prototipul în cursă.
Chiar dacă rezultatul cursei nu a fost la înălţimea aşteptărilor, BMW M Motorsport şi BMW M Team WRT au adunat date valoroase în pregătirea punctului culminant al sezonului – Cursa de 24 de ore de la Le Mans (Franţa). Clasica de anduranţă de pe Circuit de la Sarthe va avea loc ca a patra etapă a FIA WEC 2025 pe 14/15 iunie.
În clasa LMGT3, echipajele ambelor BMW M4 GT3 EVO au avut un weekend dificil. Ahmad Al Harthy (Oman), Valentino Rossi (Italia) şi Kelvin van der Linde (Africa de Sud), care au ratat la limită victoria la Imola, încheind în cele din urmă pe locul al doilea, au ocupat locul al nouălea în clasă cu maşina #46 Team WRT. Cursa s-a încheiat prematur pentru #31 BMW M4 GT3 EVO al The Bend Team WRT în timpul celei de-a doua ore de întrecere. În urma unui impactul, s-au produs avarii în zona suspensiei, iar trioul format din Augusto Farfus (Brazilia), Timur Boguslavskiy şi Yasser Shahin (ambii Australia) a fost nevoit să se retragă.