Mașina cu numărul 50 al scuderiei de la Maranello, pilotată pe rând de italianul Antonio Fuoco, spaniolul Miguel Molida şi danezul Nicklas Nielsen, s-a impus în faţa maşinii Toyota nr. 7 şi a unui alt Ferrari, cu numărul 51, victorios anul trecut pe legendarul circuit din nord-vestul Franţei.
Promotorii noii categorii-regină, Hypercars, lansată în 2021, se pot felicita pentru că numărul mare de concurenţi a oferit o cursă de 24 de ore extrem de disputată: duminică, la ora locală 16, nouă maşini au terminat în acelaşi tur, reprezentând patru constructori dintre cei nouă prezenţi la start.
Intervenţia maşinilor de securitate în timpul nopţii şi în cursul dimineţii, din cauza ploii sau a accidentelor, a redus deseori decalajele între maşini, şi a lansat o nouă cursă la fiecare repornire. Aşa se explică marjele atât de mici între cele mai rapide prototipuri.
La categoriile inferioare, maşina Oreca nr. 22 a echipei United Autosports a câştigat la LMP2, în timp ce bolidul Porsche nr. 91 al echipei Manthey Ema s-a impus la LMGT3, categorie la care Valentino Rossi a concurat pentru prima dată în Cursa de 24 de ore de Le Mans.
Legendarul pilot italian de motociclism viteză a fost nevoit însă să abandoneze în timpul nopţii, după ce coechipierul său a ieşit de pe pistă la volanul BMW-ului lor, aflat în acel moment în Top 5.