În numărul trecut al publicației noastre am vorbit despre dezordinea care domnește în Poșta Română, despre șantajul practicat, pe scară ierarhică, privind înscrierea în Catalogul Presei Române.
Am transcris greșit numele directorului actual al Regionalei de Poștă Timișoara. Numele corect este ADRIAN RĂZVAN LULCIUC. Ne cerem scuze pentru această eroare. Cu ea sau fără ea, Luliuc cred că este cel mai insipid și slab director din istoria Regionalei de Poștă Timișoara.
Dar să continuăm relatarea unor episoade marcante din odiseea „colaborării” noastre cu Regionala de Poștă Timișoara. Înainte de predarea celor 60.000 de fluturași cu TIM7 în ziua de 13 septembrie 2023, ni se ceruse o listă cu repartiția acestora (pe listă aveam, de fapt, cantitatea inițială de 117.000 de bucăți fluturași A4, cantitate discutată cu dna Alexandra Fona, cea care-i ținea locul dnei Diana Jurcuț.
La Oficiul Poștal nr. 1 am aflat că taxele din luna august, care ni se comunicaseră, se modificaseră, adică erau mai mult decât dublu (de la 1 septembrie) fără să se sufle o vorbă.
Pe loc a trebuit să revizuim lista cu repartiția fluturașilor. O aveți aici scanată.

Ceea ce este interesant însă, și de-a dreptul revoltător, despre modul de lucru și respectul pentru client este nu numai faptul precizat în primul articol, adică nedistribuirea fluturașilor la timp (în proporție numai de 10-15%, așa cum s-a exprimat o funcționară, sau deloc, așa cum s-a constatat prin sondaje în teren), ci faptul că am precizat că prioritar fluturașii se vor distribui în căsuțele poștale. Vezi în acest sens scanarea listei (partea de jos).
Practic în căsuțele poștale nu s-a distribuit niciun fluturaș pe raza județului Timiș, Hunedoara și Caraș-Severin (la Arad nu am cercetat). Aceasta este Poșta Română, care funcționează mult mai rău decât poștalioanele de pe timpuri. Și atunci era concurență, însă fiecare se grăbea să-și mulțumească clienții, ca să fie căutați și data viitoare.
Poșta Română nu merită să fie pomenită la niciun capitol cu vreun calificativ pozitiv.
Așadar suntem în 16 octombrie 2023 și, după solicitarea din 05.09.2023 nici acum nu suntem înscriși în Catalogul Presei Române.
Apoi, din cauza șantajului și a dicteului comercial, nu s-a încheiat contractul pentru servicii de distribuire a TIM7 și pentru începerea campaniei de abonare (cea pentru trimestrul al IV-lea 2023). Campania a fost ratată cu nonșalanța vitezei melcului, pentru lunile noiembrie-decembrie 2023, datorită „celerității”, specifice departamentului de marketing condus de Diana Jurcuț.
Ca „tacâmul” să fie complet, în 16 octombrie, la căsuța noastră poștală, am primit un plic cu factura la fluturașii plătiți în 13 septembrie, urmând ca a doua zi, adică în 14 septembrie, să se facă factura și să fie expediată pe adresa firmei SC TIMMEDIA SRL Timișoara.
Factura poartă data de 30 septembrie, plicul are data poștei 4.10.2023, iar scrisoarea am găsit-o în căsuța poștală în 16.10.2023.

Ultima dată, când s-a verificat corespondența de către delegatul nostru, a fost 12 septembrie.
Așadar i-a trebuit mai mult de o lună de zile Poștei Române din Timișoara să redacteze factura, care trebuia să fie făcută în 14 septembrie și să o pună la căsuța poștală a TIMMEDIA. Distanța dintre cele două servicii fiind de circa 40-50 m.
Asta-i Poșta din Timișoara care, la fel ca întreaga Companie Națională Poșta Română, se îndreaptă cu „celeritate” spre faliment. Și numai din cauza managementului mucegăit, incompetent și iresponsabil.