Pe un monopost Funyo SP05 Evo, Borlovan și-a adjudecat victoria la Mangalia chiar pe ultima manșă de concurs, atunci când a stabilit și noul record al circuitului stradal, un spectaculos 02:28,080.
Podiumul etapei a fost completat de Dragoș Savloschi (Ligier JS51 Evo), cu un timp de 02:28,602, și de Simone Tempestini (Porsche 997 RGT), cronometrat cu 02:29,184.
Borlovan a câștigat și lupta pentru clasamentul final, Mangalia fiind de altfel runda decisivă pentru stabilirea noului campion după 3 ani de dominație a francezului Jerome France.
Cu 76 de puncte, acesta i-a depășit pe Radu Benea (57p) și Costel Cășuneanu (55p), ambii concurând însă la divizia turisme, dezavantajate în lupta cu monoposturile și prototipurile pe acest tip de traseu.
La echipe, noua campioană a devenit Impuls Leasing Rally Team, formată din Cășuneanu și Aurelian Andronache, aceștia obținând al doilea titlu la această categorie după cel din 2022.
Un total de 23 de piloți de top au concurat la Trofeul Mangalia în weekend, pe un circuit special amenajat pe străzile orașului de la malul Mării Negre, lungimea fiind de 3,75 de kilometri. Mii de spectatori au fost prezenți pe margine la etapa care a închis sezonul de super rally.
Promotorul campionatului de super rally, Mihai Leu, s-a declarat încântat de atmosfera din acest an, dar și de faptul că lupta pentru titlu s-a dus până în ultima etapă.