Raliul Vâlcii Nurvil, etapa care a reprezentat finalul de sezon în Campionatul Național de Raliuri Betano, a fost câștigată pentru prima dată în carieră de Norbert Maior și Francesca Maior.
După ce și-au trecut în palmares titlurile de campioni europeni de juniori și vicecampioni mondiali de juniori, frații Norbert și Francesca Maior au bifat prima lor victorie în Clasamentul General, în cadrul etapei a 9-a din CNRB. Performanța lor de la Vâlcea merită cu atât mai mult să fie apreciată, mai ales că a fost obținută într-o manieră dominantă.
Frații Maior au preluat inițiativa încă de pe prima probă a raliului și, ulterior, au reușit să mențină ritmul alert și spectaculos până pe Power Stage, câștigând 9 probe speciale din totalul celor 11. Mai mult, ei s-au descurcat excelent având în vedere că s-au aflat pentru prima dată la bordul unui model Citroen C3 Rally2.
La final, ei au fost mai rapizi în Clasamentul General cu 1minut și 23 de secunde decât brașovenii Andrei Gîrtofan și Doru Vraja, care au pierdut șansa de a-și trece în palmares și un titlu absolut pe macadam, după cel de cucerit pe asfalt în 2022, din cauza unei probleme, o pană lentă chiar pe Power Stage. Podiumul a fost completat de Bogdan Cuzma și Florin Dorca, care au punctat decisiv chiar pe ultima probă a raliului vâlcean. Totodată, timișoreanul Bogdan Cuzma (pilotul CB Rally Vest) a obținut primul său titlu major în CNRB, devenind campion absolut pe macadam.
Austriacul Manfred Stohl și-a adjudecat victoria Categoriei ”Două roți motrice”, după ce Sebastian Scîrlet a rămas blocat într-un șanț pe prima trecere a probei ”Căciulata”. Stohl, campionul mondial al Grupei N din 2000, a fost urmat pe podiumul mașinilor cu tracțiune față de Alexandru Cazacu (care s-a impus la Juniori) și de debutantul Andrei Vereștiuc, la prima participare cu modelul Peugeot 208 R2 în CNRB.
Altfel, spectaculosul Vali Porcișeanu a bifat o nouă reușită în clasamentul mașinilor de Grupă N, devenind câștigătorul absolut al acestui sezon. Brașoveanul Emil Vincze a rămas pe locul 1 în clasamentul mașinilor de specificație Rally3, după abandonul tehnic al multiplului campion național absolut Simone Tempestini, care a venit la start alături de Carmen Poenaru, cu micuțul Ford Fiesta Rally3 Evo, preluat de la frații Maior.