Lenovo anuntă venituri în creştere cu 21%, profit net majorat cu 36% in T4
Lenovo Group Limited, împreună cu filialele sale, a anunţat rezultatele pentru al patrulea trimestru şi pentru întregul an fiscal 2024/25, raportând creşteri semnificative ale veniturilor şi profitului la nivel de grup, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Pentru întregul an fiscal, veniturile au crescut cu 21% de la an la an, ajungând la 69,1 miliarde USD, marcând al doilea cel mai ridicat nivel anual din istoria Grupului. Venitul net a crescut cu 36% de la an la an, până la 1,4 miliarde USD, pe o bază non-Hong Kong Financial Reporting Standards.
Motoarele de creştere diversificate ale Grupului continuă să înregistreze o evoluţie accelerată, mixul de venituri din activităţi non-PC crescând cu aproape cinci puncte
procentuale de la an la an, până la 47%. Toate segmentele de business au înregistrat o performanţă solidă, atingându-şi obiectivele strategice şi financiare. De asemenea, toate regiunile geografice au raportat creşteri de două cifre ale veniturilor faţă de anul anterior, reflectând puterea activităţilor diversificate ale Grupului şi rezilienţa prezenţei sale la nivel global.
Rezultatele obţinute au fost susţinute atât de accentul pus de Grup pe implementarea unei strategii clare, cât şi de operaţiunile globale integrate end-to-end (design, prognoza cererii, achiziţii, producţie, marketing, vânzări şi servicii), de modelul de producţie ODM+ şi de abordarea „resurse globale / livrare locală”. În cei peste 20 de ani de activitate la nivel global, Lenovo a pus bazele unei reţele care cuprinde peste 30 de unităţi de producţie (proprii sau externalizate) în 11 pieţe din întreaga lume. Împreună, acestea oferă grupului o maximă flexibilitate şi rezilienţă pentru a trece peste perioadele de incertitudini şi pentru a se adapta mai bine la condiţiile pieţei.