Clădirea Centrală a Poștei Române din Timișoara de pe Bulevardul Revoluției este falnică, o adevărată piesă de arhitectură. A fost gândită pentru funcțiuni exemplare pentru cetățenii Timișoarei, locuitori ai burgului acum mai bine de un secol.
Poștă și Telefoane:
Ce hol frumos, ce spațiu central aerisit și luminos.
Pe cât de glorioasă i-a fost istoria Poștei Române din Timișoara, pe atât de jalnică este existența ei de acum.
TIMMEDIA, o firmă foarte tânără, a fost sabotată la modul cel mai mârșav de funcționarii acestei instituții.
În luna august s-a discutat cu funcționarii de la departamentul marketing despre distribuirea prin sistemul post mesager a circa 100.000 de fluturași, format A4, privind lansarea publicației TIM7 și a sistemului de abonamente pentru această publicație. Ni s-a comunicat un preț. Am tipărit în 12 și 13 septembrie 120.000 de flururași. Asta după ce avusesem cu câteva zile înainte, o întâlnire cu conducerea Direcției Regionale de Poștă Timișoara, după numeroase telefoane și e-mailuri pentru obținerea numărului de catalog la publicația TIM7 în Catalogul Presei Române (adresă din 05.09.2023), pentru realizarea abonamentelor pe lunile octombrie, noiembrie și decembrie.
Fluturașii au fost predați la Poșta Română din Timișoara într-o curte jalnică, plină de mașini parcate aiurea și de diverse obicete aparent abandonate. Data a fost 14 septembrie, la ora 08:00 dimineața. În discuțiile directe și telefonice am cerut imperios ca în Timișoara distribuția să se facă în zilele de 14 și 15 septembrie, iar în restul localităților subordoante Direcției Regionale de Poștă Timișoara să se facă în cele 5 zile prevăzute în contract.
A, uitasem să vă spun, de la 1 septembrie 2023 Poșta Română a dublat prețurile la majoritatea serviciilor poștale. Așa, tam-nesam, după cheful și vrerea șefilor de la București. Ca să sporească liniștea din oficiile poștale și ca să se rărească numărul clienților. Această scumpire am aflat-o abia când a trebuit să plătim, în numerar, la rugămintea insistentă a funcționarilor din poștă, factura de distribuție.
După 6 zile de la predarea fluturașilor, numai circa 10% fuseseră distribuiți în Timișoara, din cota repartizată. Declarația aparține unei funcționare de la departamentul marketing.
În celelalte localități din județul Timiș și din județele aparținătoare Regionalei Timișoara nici n-are rost să mai vorbim.
După discuții telefonice intense în care nu s-a găsit nici un vinovat pentru situația creată, pasându-se vina de la una la alta, noi neavând nici acum un număr din Catalogul Presei Române, iar efectul distribuirii fluturașilor fiind cvasi-nul, am rămas să ,,admirăm’’ iresponsabilitatea totală din această instituție.
Poșta din Timișoara, după acestă experiență ne-a creat impresia unei harababuri perfecte în care personaje precum Diana Jurcuț, Alexandra Fona laolaltă cu mulți alți funcționari din Oficiul 1 se încurcă unii pe alții, iar termenele și respectul pentru clienți sunt un element neglijabil. Nu contează că prejudiciul moral și material este foarte important. Nu contează că ne-au sabotat cu inconștiență planurile noastre de marketing. Poșta din Timișoara este condusă mizerabil de la nivelul de director general și până la nivelul de oficiu poștal care poartă numărul 1.