Wizz Air a înregistrat cel mai bun sezon de vară din istoria companiei, cu o îmbunătăţire a punctualităţii zborurilor de aproape 22% şi o rată de finalizare a acestora de 99,5%, deşi a operat cu 7% mai multe zboruri comparativ cu 2024, a declarat, marţi, Michael Delehant, Senior Chief Commercial and Operations Officer al companiei.
Wizz Air a prezentat un raport privind primele şase luni de progres ale planului de transformare „Customer First Compass” în valoare de 14 miliarde euro, un cadru care plasează clienţii în centrul fiecărui aspect al operaţiunilor companiei.
Potrivit acestuia, compania a atins şi 1.000 de zboruri pe zi în perioada de vârf a verii 2025.
„Noi suntem o companie axată pe rezultate. Tocmai am încheiat sezonul de vară. Ştiţi că lumea aviaţiei este construită pe sezonul de vară, care, practic, începe la sfârşitul lunii martie şi se termină spre sfârşitul lui octombrie, iar apoi urmează sezonul de iarnă, care cuprinde restul anului. Sezonul de vară este atunci când, evident, majoritatea oamenilor vrea să călătorească (…) fie aici, fie în alte locuri, şi toată lumea vrea să plece. Este foarte aglomerat şi, după cum aţi observat de-a lungul anilor, devine din ce în ce mai aglomerat, ceea ce înseamnă că, într-un ecosistem, devine tot mai dificil ca fiecare piesă să se mişte corect şi în sincron”, a afirmat Delehant, într-o conferinţă de presă.
El a subliniat că, după ieşirea din pandemia de Covid, operatorul aerian nu era „la cel mai bun nivel al său”, iar lucrurile nu au mers conform aşteptărilor.
În această perioadă, Wizz Air a demonstrat o schimbare majoră în modul în care serveşte clienţii, raportând o creştere cu 10% a satisfacţiei generale a clienţilor.

















