INDAGRA & INDAGRA FOOD 2025, cel mai important concept agricol şi alimentar din România, are loc în perioada 29 octombrie – 2 noiembrie, la ROMEXPO. Ediţia aduce împreună fermieri, procesatori, companii de tehnologie, universităţi, autorităţi şi organizaţii profesionale – toţi cei care definesc astăzi direcţiile de dezvoltare ale lanţului agroalimentar românesc.
Evenimentul este conceput ca o platformă de dialog, colaborare şi acţiune, în care se discută deschis despre soluţii, investiţii şi parteneriate concrete. Accentul cade pe rezultate, pe transferul real de cunoştinţe şi pe iniţiative aplicabile în mod direct în producţie şi comerţ.
O ediţie solidă, într-un context economic provocator
• 420 de companii expozante,• 20 de ţări participante – printre care Austria, Belgia, Bulgaria, China, Croaţia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Lituania, Republica Moldova, Olanda, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Spania, Turcia, Ucraina şi Ungaria,• un grad de internaţionalizare de 28%,
Într-un moment în care mediul economic rămâne volatil, INDAGRA & INDAGRA FOOD 2025 reuşeşte să aducă împreună:
Într-un context economic dificil, aceste cifre arată fidelitatea companiilor faţă de platforma ROMEXPO şi interesul constant al industriei pentru un spaţiu profesionist de prezentare, testare şi dialog. INDAGRA & INDAGRA FOOD rămâne, şi în 2025, cel mai relevant punct de întâlnire pentru afacerile agroalimentare din România.
„INDAGRA & INDAGRA FOOD 2025 este o ediţie construită strategic pentru rezultate concrete şi colaborări autentice. Am creat un format care îi ajută pe profesionişti să vadă soluţii aplicate, să discute direct cu furnizorii, să înţeleagă tendinţele şi să îşi planifice investiţiile cu încredere. Este o ediţie pragmatică, dar vie, unde contează ideile, conexiunile şi rezultatele. Invităm vizitatorii specialişti să ni se alăture, să exploreze conţinutul conferinţelor, să participe la demonstraţii şi să descopere în INDAGRA & INDAGRA FOOD un partener de încredere pentru propriul lor business”, transmite Oana Netbai – Director Comercial ROMEXPO.
Repere de program
AGROVISION – „Inovaţie, rezilienţă şi sustenabilitate în agricultura României”
Un spaţiu comun pentru autorităţi, organizaţii profesionale, mediul academic şi companii, construit pentru dialog şi soluţii concrete. Conferinţa este moderată de echipa Agro TV, partener media principal al evenimentului.
„Produsul românesc – identitate, competitivitate şi oportunităţi în lanţul agroalimentar”
Discuţii aplicate despre cum putem creşte valoarea adăugată, consolida identitatea produselor locale şi extinde prezenţa acestora pe pieţele internaţionale.
Programe demonstrative & competiţii

















