Xiaomi Corporation, o companie de electronice de consum şi producţie inteligentă cu smartphone-uri şi hardware inteligent conectate printr-o platformă Internet of Things („IoT”) în centrul său, a anunţat rezultatele consolidate neauditate pentru cele trei luni încheiate la 30 iunie 2025 („T2 2025” sau „Perioada”), potrivit unui comunicat emis redacţiei.
În al doilea trimestru, veniturile Grupului au crescut cu 30,5% faţă de anul precedent, atingând 116,0 miliarde RMB (13,83 miliarde euro), marcând al treilea trimestru consecutiv în care veniturile au depăşit 100 de miliarde RMB. Profitul net ajustat a crescut cu 75,4% faţă de anul precedent, ajungând la 10,8 miliarde RMB (1,29 miliarde euro), depăşind 10 miliarde RMB pentru al doilea trimestru consecutiv. Rezultatele demonstrează o profitabilitate rezistentă şi o creştere susţinută, de la o bază deja solidă.
Strategia de abordare premium a Xiaomi în toate categoriile de produse accelerează. Cota de piaţă a Grupului în segmentele de smartphone-uri cu preţuri mai ridicate a continuat să se extindă în al doilea trimestru. În iunie, Xiaomi a lansat primul său SUV, seria Xiaomi YU7. Poziţionată ca un SUV de lux de înaltă performanţă, seria Xiaomi YU7 a primit un răspuns remarcabil din partea pieţei, cu peste 240.000 de comenzi confirmate în 18 ore de la lansare.