Vineri,28 februarie spre sâmbătă,1 martie între orele 21-7 s-a lucrat cu spor la înclouirea vechoiului tablier de cale ferată cu altul nou,modern care să reziste la dublarea tonajului și să asigure circulația pe două benzi feroviare(linie dublă).
Lucrarea face parte din modernizarea magistralei Timișoara Nord-Caransebeș continuată apoi cu modernizarea tronsonului Timișoara Nord-Arad-Curtici.
E bine câteodată ca Timișoara să aibe oameni politici influienți sau miniștrii în posturi cheie a guvernului,așa cum este situația cu Sorin Grindeanu,actualul și fostul ministru al transporturilor.
În timpului mandatului lui Grindeanu s-a lucrat cu multă eficiență la dezvoltarea infrastructurii rutiere(s-a depășit borna de 1000 km,drum de mare viteză(autostradă+drumuri express).
Distanța de 13 km între Gara Timișoara Est(Fabric) și Ronaț Triaj va avea 5 stații de oprire.
Această modernizare a căii ferate face parte din programul de modernizare a infrastructurii cuprins în PNRR.